Wizytówki, kalendarzyki, karty biznesowe

rp-reklama_przemysl_logo Wizytówka często stanowi jedyny ślad dla naszego kontrahenta po spotkaniu z nami. Dlatego tak ważnym jest, by wizytówka posiadała niepowtarzalny wzór i taki walor estetyczny, by chciał ją zachować. Często bez tego nie jest możliwa nasza dalsza współpraca. Dla niektórych projektowanie wizytówek stanowi największe wyzwanie, w swej małej formie często zawierają wiele informacji graficznej. Dlatego też często można się spotkać z wizytówkami robionymi w oparciu o powszechnie dostępne szablony. Jest to rozwiązanie najgorsze z możliwych, proszę sobie wyobrazić spotkanie branżowe na którym wymieniają się Państwo identycznymi wizytówkami – oczywiście nie licząc danych teleadresowych.
W naszych pracach dążymy do tego, by zapewnić niepowtarzalność wzoru, z kolei w procesie produkcji jak najlepszą formę i jakość wykonania.

Firmówki, w przeciwieństwie do wizytówek, stanowią prezentację firmy a nie jednej osoby, zawierają dane adresowe i podstawowy zakres działania. Jak przy wizytówkach, tak i tutaj najistotniejszą rolę odgrywa projekt i zwarta prezentacja zakresu działalności. Firmówki stanowią doskonałą formę prezentacji firmy.

Zalety wizytówki i firmówki można połączyć poprzez stworzenie wizytówki, gdzie po jednej stronie znajdują się dane osobowe, z drugiej, prezentacja firmy.

W naszej ofercie znajdą Państwo także karty rabatowe, stałego klienta. Jednym zdaniem, wszystko to, co wiąże się z małą poligrafią.

Ulotki, foldery, teczki

przemysl_reklama

Ulotki stanowią doskonałą prezentację naszej firmy na danym terenie. Dzięki wielu możliwym formom kolportażu możemy decydować o tym, kim będzie ich końcowy odbiorcą (kolportaż przez pocztę, prasę lokalną lub branżową, itd.). Połączenie właściwego kolportażu z przyciągającą szatą graficzną w tym wypadku stanowi najważniejszy element kampanii. Istotną rolę odgrywa też forma ulotki, oprócz prostych, dwustronnych ulotek, można brać pod uwagę ulotki składane (w „zet” lub „ce”), wówczas do naszej dyspozycji mamy sześć bloków na których możemy zawrzeć coś więcej niż podstawowe informacje.

Foldery z kolei doskonale sprawdzają się gdy chcemy naszym kontrahentom lub klientom zaprezentować nasze produkty lub stosowane przez nas rozwiązania. Tylko od nas zależy w tym wypadku ilość prezentowanego materiału. Foldery można potraktować w identyczny sposób jak ulotki, zapewniając im powszechny kolportaż lub potraktować jako ekskluzywną prezentację naszej firmy dla naszych kluczowych klientów. W wypadku folderu najistotniejszą rolę odgrywa jego walor estetyczny, w dużej mierze wynikający też z jakości materiału wykorzystanego przy jego produkcji.

Teczki przydają się zawsze i wszystkim. Pozwalają zgromadzić materiały w jednym miejscu, uporządkować je, a właściwie zaprojektowane posiadają duże walory promocyjne. Proszę wyobrazić sobie spotkanie biznesowe gdzie prezentujemy naszemu klientowi nasze produkty, dajemy mu foldery, próbki materiałów i itd. Po chwili przed nami znajduje się mały stosik takich materiałów a nasz kontrahent zastanawia się jak ma je ze sobą zabrać? Inna sytuacja, prowadzimy szkołę języków obcych, przychodzi do nas potencjalny uczeń po formularz zgłoszeniowy, wręczamy go w firmowej teczce. Teczkę zawsze należy traktować jako element promocyjny, często takie teczki są wykorzystywane przez innych do przenoszenia swych własnych materiałów, wówczas ktoś, kto się nią posługuje, promuje naszą firmę w swoim otoczeniu. W przypadku teczek także posiadamy wręcz nieskończone możliwości doboru materiałów, mogą być wykonane z grubego kartonu badź z materiałów ekskluzywnych (np. skóry, drewna), to już jest zależne tylko od nas.

Na skróty:

image

Projekty graficzne

Profesjonalne projektowanie poligrafii stron Inernetowych, całościowych kampanii reklamowych. więcej...

image

Kolportaż ulotek i gazetek

Kolportaż materiałów reklamowych do skrzynek pocztowych, instytucji i firm, z ręki do ręki. więcej...

image

Konstrukcje reklamowe

Produkcja konstrukcji stalowych, aluminiowych, drewnianych, z podświetleniem LED. więcej...